Tack!

Så viktigt ord. Inte bara att säga tack till någon som kanske håller upp en dörr för oss eller på något annat vis är till hjälp. Nej, det där med att tänka på vad man faktiskt har som är värt att uppmärksammas istället för det som saknas en. Förra söndagen igen hade vi tacksägelsegudstjänst och …

Fortsätt läsa Tack!

Mosig

Sätter mig ner för att skriva en sak som jag lovat. Sen börjar jag läsa på andras bloggar istället. Sen tänker jag att jag kan skriva det där som jag lovat i morgon. Två dagar på sjukhuset är två dagar för mycket. En för att bli röntgad. Den där sexmånadersröntgen som sedan två gånger tillbaka …

Fortsätt läsa Mosig