Bockmånen

Jag är besatt av månen. Det kanske är lite nattdjur i mig i alla fall fast jag inte alls tror det. Något drar mig mot fullmånen. Då jag beger mig ut på promenad varje...nästan varje kväll, efter mat och undanstökning av allt, blir det naturligt att kolla lite var månen är någonstans. Jag är lite …

Fortsätt läsa Bockmånen