Nostalgi

När jag läser Channal's inlägg om Shakespeare kommer jag att tänka på när min yngste son spelade Kung Oberon i en Midsommarnattsdröm. Han skulle precis fylla 11 och vi hade precis flyttat hit. Han gick sitt sista år på lågstadiet och därför körde jag honom till och från skolan varje dag. Så kommer jag på …

Fortsätt läsa Nostalgi